Po úspešnom zaevidovaní reklamácie, reklamovaný tovar zašlite na adresu: Cyklo – Santé Roman Béreš, Pavla Križku 386/11, 967 01 Kremnica
Náklady na zaslanie reklamovaného tovaru hradí kupujúci. Náklady na spätné zaslanie tovaru po vybavení reklamácie hradíme my.
Základom správneho balenia je pevný, nepoškodený a najlepšie nový kartón. Akýkoľvek tovar vo vnútri kartónu je potrebné naozaj dobre zafixovať, aby sa nemohol pohnúť do akéhokoľvek smeru a poškodiť sa. Dôležité je myslieť aj na to, aby sa pri prevoze nepoškodil.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:
1. Poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné riešiť s dopravcom pri prevzatí).
Zdôrazňujeme, že v prípade mechanického poškodenia dodaného tovaru (zjavne spôsobeného prepravou) je tento tovar nutné reklamovať do 2 pracovných dní od uskutočnenia prepravy.
Na tieto poškodenia sa totiž nevzťahuje záruka výrobcu a je teda nutné reklamovať u prepravcu.
Dôrazne preto odporúčame vykonanie kontroly IHNEĎ po doručení. V prípade zistenia poruchy nás kontaktujte na čísle: 0907 858 639
(najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia). Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.
Poškodený obal (škatule, tovar) prosím odfoťte, popíšte a zašlite nám na email info@santeshop.sk. Vašu sťažnosť predáme k riešeniu danému prepravcovi a po jeho vyjadrení Vás budeme kontaktovať o ďalších možnostiach.
2. Porušením ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ sú na výrobku.
3. Neodborným zaobchádzaním.
4.Tovar bol poškodený živlami.
5. Ak tovar bol podaný na reklamáciu neskoro tzn. výrobok, či tovar bol používaný i pri zistení chyby ďalej – nárok na reklamáciu zaniká.
Na tovar, ktorý si ponecháte sa vzťahuje zákonom stanovená záručná doba 2 roky.
Vybavením oprávnenej reklamácie záručná doba plynie od zakúpeného tovaru. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.