V prípade reklamácie nás kontaktujte e-mailom info@santeshop.sk alebo telefonicky +421 907 858 639, +421 948 851 894, kde Vás budeme informovať ako ďalej postupovať.
Pri reklamovaní tovaru nám pošlite aj vyplnený reklamačný protokol 1, buď v balíku s tovarom alebo emailom.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:
- Poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné riešiť s dopravcom pri prevzatí).
Zdôrazňujeme, že v prípade mechanického poškodenia dodaného tovaru (zjavne spôsobeného prepravou) je tento tovar nutné reklamovať do 2 pracovných dní od uskutočnenia prepravy.
Na tieto poškodenia sa totiž nevzťahuje záruka výrobcu a je teda nutné reklamovať u prepravcu.
Dôrazne preto odporúčame vykonanie kontroly IHNEĎ po doručení. V prípade zistenia poruchy nás kontaktujte telefonicky najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia. Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.
Poškodený obal (škatule, tovar) prosím odfoťte, popíšte a zašlite nám na email info@santeshop.sk. Vašu sťažnosť predáme k riešeniu prepravcovi a po jeho vyjadrení Vás budeme kontaktovať o ďalších možnostiach. - Porušením ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ sú na výrobku.
- Neodborným zaobchádzaním.
- Tovar bol poškodený živlami.
Ak bol tovar podaný na reklamáciu neskoro tzn. výrobok, či tovar bol používaný i pri zistení chyby ďalej – nárok na reklamáciu zaniká.
Na tovar, ktorý si ponecháte sa vzťahuje zákonom stanovená záručná doba 2 roky.
Vybavením oprávnenej reklamácie záručná doba zostáva plynúť od dátumu zakúpenia tovaru. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť nanovo od dátumu vybavenia reklamácie.
Záručná lehota na všetky produkty, ktoré predávame je 2 roky. Je potrebné si uchovať doklad o kúpe tovaru (pokladničný doklad/faktúra).
POZNÁMKY
- Po vyplnení online Reklamačného protokolu kliknite pod ním na “Generovať PDF” a uložte si ho do počítača. ↩︎