VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim pri predaji produktov prostredníctvom webovej stránky Santeshop.sk. Právny vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim sa podľa povahy kupujúceho riadi buď ustanoveniami Občianskeho zákonníka alebo Obchodného zákonníka a ďalšími súvisiacimi právnymi predpismi Slovenskej republiky. Kupujúci používaním webovej stránky a uskutočnením nákupu prostredníctvom webovej stránky Santeshop.sk akceptuje tieto VOP v ich účinnom znení a je nimi viazaný počas celej existencie právneho vzťahu s predávajúcim.
Kupujúci je fyzická alebo právnická osoba, ktorá sa registruje prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho alebo si prostredníctvom neho objedná tovar (ďalej aj ako “kupujúci”).
Predávajúci je firma Cyklo – Santé, Mgr. Roman Béreš, P. Križku 386/11, Kremnica 967 01, IČO: 17924367, DIČ: 1020800572, IČ DPH: SK 1020800572, e-mail: info@santeshop.sk, tel. +421 907 858 639, +421 948 851 894, ktorá je prevádzkovateľom internetovej stránky Santeshop.sk.
Používaním internetového obchodu predávajúceho Santeshop.sk a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito obchodnými podmienkami.
Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj.
OBJEDNÁVKA
Kupujúci objednáva tovar prostredníctvom internetového obchodu Santeshop.sk predávajúceho, telefonicky alebo mailom.
Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.
Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť meno a priezvisko, dodaciu a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, názov tovaru, počet kusov (objednávka prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho tieto podmienky spĺňa automaticky).
Tieto údaje budú v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).
Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. Najneskôr do 24 hodín (v pracovné dni) predávajúci overí objednávku, spôsob dopravy a oznámi možnú dodaciu dobu alebo termín odberu, konečnú cenu a spôsob úhrady. Od tohto termínu je objednávka pre kupujúceho záväzná.
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku do 24 hodín od objednania tovaru bez udania dôvodu. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci kupujúcemu písomnou formou.
V prípade, ak predávajúci nevie dodať objednaný tovar, má právo takúto objednávku zrušiť. Pokiaľ už bola suma za objednaný tovar uhradená, zašle ju predávajúci kupujúcemu naspäť bankovým prevodom. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je jej pravdivé a úplné vyplnenie. Odoslaná objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká potvrdením objednávky predávajúcim prostredníctvom e-mailu. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci záväzne potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasí. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky, taktiež i platnú cenu objednaného tovaru uvedenú na internetovej stránke.
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.
DODACIE PODMIENKY
Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy tovaru rôzne. Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený kupujúcemu pri overovaní objednávky.
Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru od 1 do 3 dní od dátumu overenia objednávky.
Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia.
CENA, PLATOBNÉ PODMIENKY A PREPRAVNÉ
Cena tovaru je uvedená na stránke predávajúceho v mene Euro (€). Ceny môžu podliehať zmenám. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov a dovozcov. Pokiaľ však máte tovar objednaný, platí cena, za ktorú ste objednávali bez ohľadu na zmeny. Kupujúci uhradí kúpnu cenu podľa zvoleného spôsobu platby a tovar obdrží podľa spôsobu dopravy, ktorú si kupujúci zvolil pri objednávaní tovaru. Kupujúci uhradí platbu dobierkou, v hotovosti pri prevzatí vo výdajnom mieste alebo elektronickou platbou.
Pri odovzdávaní tovaru platí kupujúci cenu za tovar + dopravné a prípadne cenu dobierky.
Kupujúci môže uhradiť kúpnu cenu nasledovne:
* Platba kartou (Visa, Mastercard, Maestro)
* Platba bankovým prevodom
* Platba prevodom (TrustPay)
* Platba na dobierku
Spôsob dopravy si volí kupujúci sám pri vytváraní objednávky v internetovom obchode predávajúceho alebo pri inom spôsobe komunikácie.
Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená kupujúcemu pri overovaní objednávky.
Pri nadrozmernom tovare ako sú bežky alebo bežecké palice, bicykle a iný nadrozmerný tovar je možné vybrať si spôsob prepravy iba kuriérom. Táto možnosť je viditeľná v košíku, pri výbere dopravy.
PREVZATIE TOVARU
Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať, či obal v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť bez zbytočného odkladu po jeho prevzatí.
Ak kupujúci zistí nekompletnosť tovaru alebo akékoľvek poškodenie tovaru spôsobené prepravou, ktoré sa neprejavuje vonkajším poškodením obalu, je povinný reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do dvoch dní od prevzatia zásielky, uplatniť u predávajúceho. Inak sa dodávka považuje za kompletnú a bez závad a reklamácie z tohto titulu nebudú akceptované.
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY / VRÁTENIE TOVARU
Vieme, že nakupovanie tovaru na internete môže byť niekedy neisté. Preto ste ako kupujúci oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy/vrátiť tovar do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak máte však dobrý dôvod (nevhodný vianočný darček), môže byť lehota na vrátenie aj dlhšia. Prosíme o informáciu, že nám tovar vraciate späť, nech si preveríme, či je dôvod na vrátenie relevantný. Pri vrátení tovaru prosíme o vyplnenie formulára 1, ktorý priložte do balíka alebo pošlite emailom na info@santeshop.sk.
Tovar prosíme vrátiť nepoškodený, nepoužívaný, v pôvodnom obale a spolu s tovarom odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa tovaru (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.).
Tovar prosíme vrátiť na adresu: Cyklo – Santé, Pavla Križku 386/11, Kremnica 967 01.
Predávajúci prevezme tovar späť a pri skontrolovaní tovaru a zistení, že je vrátený v poriadku a so všetkými dokumentami, ktoré boli priložené ku tovaru, vráti sumu kupujúcemu prevodom na účet, ktorý je uvedený vo formulári.
ZÁRUKA A SERVIS
Konkrétne záručné a servisné podmienky sú uvedené v príslušných záručných listoch vybraných tovarov, ktoré kupujúci obdrží pri kúpe tovaru.
Vo všeobecnosti, pokiaľ v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov alebo zhora ohraničená dátumom spotreby tovaru. Kupujúcim je v tomto prípade osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť (pokiaľ to charakter tovaru umožňuje – zastavaný tovar) reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane manuálov, záručného listu, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení tovaru predávajúcemu. Pri uplatnení reklamácie sa kupujúci riadi pokynmi uvedenými v záručnom liste.
Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, neodbornou montážou, nedodržaním príslušných noriem zo strany kupujúceho alebo osoby, ktorá kupujúcemu montáž vykonávala, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.
V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča kupujúcemu telefonicky oznámiť predávajúcemu, že daný tovar vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí kupujúcemu ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.
V prípade že chcete dodaný tovar reklamovať poprosíme vás o vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý nájdete v Reklamačných podmienkach.
V Kremnici dňa 13.09.2023
POZNÁMKY
- Formulár pre vrátenie tovaru je vo formáte PDF, editovateľný napr. pomocou bezplatnej aplikácie Acrobat Reader pri zapnutej funkcii “Fill & Sign”. Stiahnite si ho do počítača, vyplňte, vytlačte a priložte k vracajúcemu tovaru. ↩︎