Získajte dopravu zdarma pri nákupe nad 150 €

Reklamačné podmienky

DomovReklamačné podmienky

V prípade reklamácie nás kontaktujte na e-mail: info@santeshop.sk, alebo na tel. +421 907 858 639, +421 948 851 894, kde Vás budeme informovať ako ďalej postupovať,

Pri reklamovaní daného tovaru si pripravte aj vyplnený reklamačný lístok.

Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:
Poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné riešiť s dopravcom pri prevzatí).
Zdôrazňujeme, že v prípade mechanického poškodenia dodaného tovaru (zjavne spôsobeného prepravou) je tento tovar nutné reklamovať do 2 pracovných dní od uskutočnenia prepravy.
Na tieto poškodenia sa totiž nevzťahuje záruka výrobcu a je teda nutné reklamovať u prepravcu.
Dôrazne preto odporúčame vykonanie kontroly IHNEĎ po doručení. V prípade zistenia poruchy nás kontaktujte na čísle: +421 907 858 639, +421 948 851 894
(najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia). Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.
Poškodený obal (škatule, tovar) prosím odfoťte, popíšte a zašlite nám na email info@santeshop.sk. Vašu sťažnosť predáme k riešeniu danému prepravcovi a po jeho vyjadrení Vás budeme kontaktovať o ďalších možnostiach.
 Porušením ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ sú na výrobku.
Neodborným zaobchádzaním.
Tovar bol poškodený živlami.
Ak tovar bol podaný na reklamáciu neskoro tzn. výrobok, či tovar bol používaný i pri zistení chyby ďalej – nárok na reklamáciu zaniká.
Na tovar, ktorý si ponecháte sa vzťahuje zákonom stanovená záručná doba 2 roky.
Vybavením oprávnenej reklamácie záručná doba plynie od zakúpeného tovaru. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

Záručná lehota na všetky produkty, ktoré predávame je 2 roky. Je potrebné si uchovať doklad o kúpe tovaru (pokladničný doklad/faktúra).

Nákupný vozík
Prihlásiť sa

Ešte nemáte účet?

Vytvoriť účet